Interactieve versie
U vindt veel meer informatie per bedrijf en veel meer bedrijven. Ook kunt u filters toepassen en exporteren naar Excel.
Stichting Discussiëren Kun Je Leren
Amsterdam - Noord-Holland
www.discussierenkunjeleren.nl
Naam
Stichting Discussiëren Kun Je Leren
Sector
Studiebegeleiding, vorming en onderwijs (rest)
Werkenden
5-9 wn.
Adres
Adres verborgen. Dit bedrijf wil geen ongevraagde postreclame of verkoop aan de deur.
Postcode
1093NE
Plaatsnaam
Amsterdam
020 1 1.17 1093 2007 2020 2024 2025 34273676 7371395 aanbod achter actiev af aftermovies algemen alkmar ambassadeur amsterdam anbi atlantisplein basisonderwijs basisschol beeld begeeft bekend belangrijk belgie bereik beroepsonderwijs besprek beter bevlog bewez bied blijvend breder burgerschap burgerschapsmethod competenties conflict constructiev contact creatiev curaçao daarmee dag debat debatbattl deelgenom denk dialog discussie discussier discussievaard dkjl docent doelgroep doorbrek duimdik effect effectief effectiev eigentijd elkar emotionel en erover faciliter feedback gat gedacht geeft gegeven generatie gesprek h helpt hiermee hoeft homepag hor ier info@discussierenkunjeleren.nl inschrijv invull inzicht jaarlijk jar jonger jouw kamer kantor kinder klachtenprocedur klik kort kun kvk lat leerling leert leid ler leuk lever lov main mak manier masterclasses mbo mening meningsverschil meningsvorm method middel missie moderator mondel navigation ne nederland nem nieuw nummer omgan onderbouw onderwijs onderzoek ontmoet onz opgericht organiser pag pager per po podium prat primair privacybeleid programma project rapport s samenlev schroomt slavernijverled snijvlak sociaal speelt stat sted stem stichting stimuleert stories surinam taboes tal team thermometer tienduiz trainer tuss two two-pager uniek vacatures verder verschill versterk vertrouw vind visual vo voer volwassen voorinschrijv vooroordel voortgezet voorwaard vormgev waarover wantrouw water waterschap we wet wij will zan zegg zet zwoll
Vind meer informatie over Stichting Discussiëren Kun Je Leren in de interactieve versie